galaxy s7 gekocht lees paar dagen later dat de s8 komt, kan ik ruilen?

Toegevoegd na 3 minuten:
twee jarig abonnement afgesloten bij tele 2 via de telefoonwinkel in het dorp, lees helaas een paar dagen later van de komst zeer binnenkort van de galaxy s8...balen...kan ik ruilen?

7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Helaas, het is niet mogelijk om je Galaxy S7 te ruilen voor een Galaxy S8. Je kunt je Galaxy S7 wel inruilen bij een winkel voor een korting op de aankoop van een Galaxy S8.
Bronnen:
een maand geleden