Hoe kan ik mijn verbinding behouden met LG PC Suite?

Verbinding wordt tot stand gebracht. Zodra ik dan op Inhoud klik om de bestanden op de telefoon te benaderen, staat er dat de verbinding verbroken is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Kies bij USB-verbindingsmodus. – alleen massaopslag.
Dan ben je van die onzin van die Suite af en kun je rechtstreeks je files benaderen.
(Moet ergens onder geavanceerde instellingen zitten, heb zelf zo een telefoon niet)

Toegevoegd na 16 minuten:
Volgens de gebruiksaanwijzing:

Bestanden overbrengen via USB-massaopslag.
U kunt als volgt bestanden overbrengen via USBmassaopslag:
Sluit de GW620 op uw PC aan met een USB-kabel.
Kies Instellingen - SDkaart- en telefoongeheugen- Alleen massaopslag inschakelen.
Sleep het USB-pictogram in de statusbalk.
Kies USB aangesloten en gekoppeld. U kunt nu bestanden voor massaopslag op de pc selecteren en overbrengen.
OPMERKING: u moet eerst de SD-kaart installeren. Zonder SDkaart kunt u USB-massaopslag niet gebruiken.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Optie is niet vindbaar, helaas.
AWM
13 jaar geleden
O jee, ik zal eens voor je gaan zoeken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vrouw heeft een andere LG telefoon, toevallig zocht zij gisteren die instelling, volgens mij stond het bij haar (in het Engels) bij connectivity.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, het werkt!
Dat is even wat makkelijker dan dat PC Suite, wat een draak van een applicatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PC Suite is inderdaad nogal een lastig programma in mijn mening. N.B. Erger dan Activesync van Microsoft dat bij mijn eigen telefoon een ongeveer soortgelijke functie vervult en dat je soms echt nodig hebt om iets te installeren (maar dat meestal geen verbinding kan maken) kan het bijna niet zijn, maar erg nuttig is die suite niet.