Hoe open ik mijn Iphone 5s?

ik heb mijn iphone 5s gereset. nu moet ik hem dus openen met de thuisknop, alleen die is stuk. Hoe kan ik mijn iphone alsnog openen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Via de aan en uit toets boven op het toestel? Of bedoel je de behuizing openmaken?

Antwoorden (1)

Aan de onderkant van je iPhone (bij de speakers) zitten 2 mini-vijzen. Die mletbje open doen. Je zal er waarschijnlijk speciale gereedschappen moeten voor hebben. Eigenlijk ela je een heel nieuw scherm moeten kopen, om die knop te laten werken. Je kan dat scher er elf op zetten. Maar dat is moeilijk. Vraag iemand die meer ervaring heeft.