Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een supersterk hoesje voor de Samsung Galaxy J5?

is er een supersterk hoesje voor de Samsung Galaxy J5? zo ja, waar vind je die en hoe duur?

Toegevoegd na 38 minuten:
PS: het liefst een met altijd de voor en achterkant beschermd, dus ook tijdens het gebruiken.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb voor mijn nieuwe gsm bij Bol.com een bookcase gekocht. Een prachtige diep donkerblauwe kleur en het viel me direct na ontvangst al op dat het een zeer stevige hoes is. Hij is heel mooi afgewerkt met groen stiksel. Maar omdat ik een Huawei heb, ben ik even voor je gaan zoeken op Bol.com en het blijkt dat ze hem ook voor jouw telefoon hebben, het is de Fonex Identity Bookcase Samsung Galaxy J5 (2016), prijs € 18,95. Ik heb niet gekeken of er ook andere kleuren te verkrijgen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Je kan er de site nog bij zetten: https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/Fonex-Identity-Bookcase-Samsung-Galaxy-J5/N/0/Nty/1/search/true/searchType/qck/defaultSearchContext/media_all/sc/media_all/index.html. Voorzover ik kan zien, is de bookcase verkrijgbaar in blauw, zwart, wit en rood.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel Antoni.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding