Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?

Ik zit bij Hollandsenieuwe en ik vroeg me af hoe of waar ik mijn telefoonnummer kan wijzigen? Is dat mogelijk?
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het is mogelijk. Of ze het zomaar voor je doen hangt van de service van de provider af. HN is immers een budgetprovider, maar ik denk dat dit niet zoveel uitmaakt en ze het meteen in de winkel voor je kunnen regelen zoals dat ook bij een normaal Vodafone-abonnement kan. Bel even met de klantenservice of ga langs waar ze deze abonnementen verkopen (sowieso Vodafone en Belcompany aangezien dat de Vodafone bedrijven zijn, maar waarschijnlijk ook PhoneHouse).