Welk mobiel abonnement kan ik het beste nemen?

Ik bel heel weinig, SMS zo'n 20x per maand. Wil altijd en overal het internet op kunnen met mijn mobiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

ik heb sim-only van telfort voor 11 euro zoiets, 300 min 100 sms, maar de abb. lopen vanaf 3 euro bij 50 min. vrij goedkoop volgens mij, en je hebt de dekking van kpn.

http://shop.telfort.nl/sim-only/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telfort abo aangeschaft, goede prijs voor wat je er voor krijgt.

Andere antwoorden (4)

Vodafone Bel+Sms+Web Sim Only 70.

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/sim_only_abonnement/bel_sms_web/tarieven/

Kosten zijn 17 euro per maand, inclusief internet en 70 eenheden. Per sms of belminuut wordt er 1 eenheid gebruikt.

Vodafone heeft de snelste 3G verbinding en naar mijn idee de beste 3G dekking (twijfel tussen KPN en Vodafone)

Ga absoluut niet voor een Vodafone slim abbonement, die lijken goedkoper maar kunnen geen "zorgeloos" bloks op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zat net bij Telfort te kijken. Die zijn wel spotgoedkoop, maar of het goed is? Kom op 7,95 per maand voor wat ik wil. Wel een groot verschil zeg met wat jij aangeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf vind ik telfort niet echt wat, maar wel goedkoop.
Telfort gaat over het KPN netwerk, maar wel met een hele lage prioriteit. KPN en HI klanten gaan voor wanneer het netwerk druk is. Ook wordt er een hogere compressie gebruikt waardoor de gesprekskwaliteit kan afnemen. Daarbij is de klantenservice van Telfort ruk en duur, maar wanneer je daar nooit naar toe belt, hoeft dit natuurlijk niet mee te wegen.
ik vind op de website www.bellen.com altijd de actuele aanbiedingen.
ook www.gsmweb.nl kan ik je aanraden
13 jaar geleden
Neem dan een sim-only abbo, neem dan lekker internet erbij en dan ben je nog super goedkoop uit.
Als je nog een goede telefoon hebt natuurlijk dan he.
Ik heb zelf een lg viewty, doe ik nu al drie jaar mee, abbo verlengd sim only, 7,50 pm en dan internet erbij, lekker goedkoop!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op telecomvergelijker.nl