Na het update (ios10) staat op de beeldscherm van mijn telefoon "druk op de thuisknop om bij te werken" maar me thuisknop is deffect, wat nu?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (1)

Toen je thuisknop nog werkte kon je de optie selecteren in instellingen om Assestive Rouchaan te zetten. Dat is een virtuele knop die je als thuisknop kan gebruiken. Indien je deze nooit hebt ingeschakeld zal deze virtuele thuisknop ook niet zichtbaar zijn op je scherm.
De beste optie is om de te laten maken bij een gespecialiseerd maker.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Ik neem aan dat je Assistive Touch bedoelt.