Hoe kan ik eenvoudig een beltoontje op mijn Nokia 2720 fold plaatsen ?

Ik heb dus 2 toestellen van Nokia ,het andere net iets ouder model dan dit ,voor de 2 verschillende providers ,en dat andere gebruik ik in het buitenland om een prepaid kaart van het betreffende land in te steken .
Het beltoontje dat ik nu op deze iets oudere heb staan ,is Fur Elise van Beethoven ,dit is voor mij een herkenbaar toontje ,dat bijna niemand heeft ,en het is trouwens mijn naam . Nu heb ik dat niet meer op die nieuwere ,en de beltonen die daarop staan vind ik niet hoorbaar en herkenbaar genoeg . Hoe kan ik dat andere toontje op mijn 2720 fold krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik denk dat je het beste via bleutooth kan verzenden.
Als dit niet kan omdat die oudere nokia geen bleutooth heeft, zou je kunnen proberen te verbinden met usb en vervolgens overzetten naar je andere mobiel die je ook via usb verbind met je pc.

Als je oude nokia daar te oud voor is en deze mogelijkheden niet heeft zou je nog 1 ander ding kunnen proberen.
Probeer het toontje via een MMS bericht te verzenden naar je andere mobiel.
Lukt dat ook niet?

Dan is er nog een optie, en dat is: opnieuw downloaden.
Ga naar www.youtube.com en zoek het toontje op.
Kopieer het webadres van het filmpje en ga naar www.zamzar.com
Klik op download, plak de url in bij stap in, en selecteer mp3.
Bij stap 3 je emailadres, en klik op download.
Je krijgt nu het filmpje als mp3 in je mailbox.
Het kan zijn dat het slechts een fragment is wat je nodig hebt van het hele mp3 bestand.
Als dat niet het geval is kan je het zo naar je telefoon kopieeren via USB kabel.
Als dat wel het geval is gaan we audacity downloaden via www.downloads.com
Installeer het, en importeer het mp3 bestand in audacity.
Selecteer met je muis het gedeelte van het fragment dat je weg wilt gooien, en druk op delete.
Als alles klaar is ga je naar bestand>exporteren> en sla je het op als wav bestand.
Ga nu weer naar www.zamzar.com en klik nu niet op download, maar op convert.
Nu gaan we het wav bestand naar een mp3 bestand converteren zodat je telefoon het bestand makkelijk kan uitlezen.
Klik op upload, en selecteer je wav bestand wat je zojuist gemaakt had met audacity.
Vul bij stap 2 mp3 in, en dan bij stap 3 weer je email adres.
Klik op convert, en hij gaat converteren waarna je een mail met de downloadlink zal ontvangen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Lukken er dingen niet? Dan moet je maar even een berichtje sturen