Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gehoord dat je als je meer dan een jaar in het bezit bent van een telefoon dat je hem gratis simlock vrij kan maken. Hoe doe ik dit ?

Sony Ericsson K770I

Toegevoegd na 7 minuten:
Het betreft T-mobile en ik heb geen abonnoment maar een prepaid kaart.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
577

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je benadert dan je provider. (KPN, Vodafone, etc).
Dat kun je doen door hun inlichtingen nummer te draaien.
Als je nog een jaar vast mocht zitten aan hun abonnement moet je dat wel blijven betalen.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
De provider is verplicht om het gratis te verwijderen na een jaar. Dus even contact opnemen met de provider. Je kan het ook zelf doen maar dat is ingewikkeld en de schade is op eigen risico dus dat zou ik niet aanraden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hieronder staat bij simlock verwijderen precies hoe het in zijn werk gaat.

Toegevoegd na 2 minuten:
simlock verwijderen = het kopje "Verplicht verwijderen"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toevallig heb het pas gedaan, je doet het alvolgt:

je logt je in bij My T-mobile, bij het kopje 'Mijn telefoon' klik je op 'telefooninstellingen' dan klik je links in het menu op 'Sim lock verwijderen' het Imei nummer krijg je door *#06# en op verzenden te drukken met je mobiel.

de rest volgt vanzelf

Succes!

Toegevoegd na 43 seconden:
door een nieuwe simkaart erin te doen, en dan de code in te toetsen die word weergegeven, waarna die simlock vrij is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij je provider zijn ze na een jaar verplicht , je gratis die code te geven om hem te unlocken. Alsje die code krijgt moet je een simkaart van een andere provider er in doen, en dan vraagt je telefoon om die code.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding