Ik wil een tweedehands iPhone 5s wie weet een goede betrouwbare site?

Ik wil een tweedehands iPhone 5s die in perfecte staat is mijn budget is 200/300 euro

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Beste Naud,

Er zijn verschillende Apple webshops welk 2de hands iPhone5s verkopen.
Hij is niet meer verkrijgbaar via de officiële kanaal (Apple website),

Een betrouwbare winkel/site iCentre (ziehier: http://www.icentre.nl/iphone/iphone-5s ) hij kost € 349,- met 16 GB geheugen (oftewel de goedkoopste variant). Ik heb goeie ervaring met hun.

Datzelfde bedrag geldt voor de winkel/site A-Mac (ziehier: http://www.a-mac.nl/iphone/iphone-5s-kopen ), ook de goedkoopste variant, met hun heb ik géén ervaring.

Ikzelf (als ondernemer) heb ook van alles van Apple te koop. Maar geen webshop.
Op dit moment heb ik een iPhone 5S met 64GB (oftewel de duurste variant). Hij is wit/zilver, is refurbished (m.a.w. hij is gebruikt, maar bij deze kan je niet zien dat hij gebruikt is, zo nieuw ziet hij er nog uit) met garantie én factuur voor €299,-

Een tip van mij (als Apple-expert): als je een iPhone haalt, kies dan aub niet voor de variant met 16GB geheugen want dat is nét te krap. Kies dan liever voor 32 GB (of evt. meer) voor ietsje meer centjes. Mijn iPhone (met 16GB) moet ik telkens 'opschonen' omdat hij te vol raakt telkens (wel moet ik toegeven dat ik duizenden foto's er op heb staan en best veel apps).

Tot slot, op marktplaats kom je ook best veel Apple webshops tegen als je zoekt op iPhone 5s. Of ze betrouwbaar zijn kan ik niks over zeggen (heb ik geen ervaring mee).