iphone 5s flikkerend scherm wat te doen?

Ik had een Soft reset met mijn iphone gedaan dat is 3 sec je home knop en uit knop tegelijler tijd ingedrukt houden maar ik startte hem daarna weer op en hij flikkerd het scherm een soort stroboscoop scherm nu wat te doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb je ook al geprobeerd om de telefoon opnieuw op te starten? (als vorig antwoord niet heeft geholpen)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een soft reset zou dit zelf niet kunnen veroorzaken.
Aangezien je alleen maar de iPhone forceert te herstarten. Je kunt misschien naar een Apple winkel gaan om daar erover te informeren.

Antwoorden (1)

Laat je iphone helemaal leeg lopen vervolgens helemaal opladen