Hoe goed is Vodafoon?

Ik heb nu KPN, maar overweeg over te stappen naar Vodafoon. Niet omdat ik ontevreden ben over KPN, maar Vodafoon heeft een hele scherpe aanbieding.

Wie heeft ervaring met Vodafoon? Hoe is de service, bereikbaarheid, ontvangst enz.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb Vodafone (heb een telefoon van mn werk, dus geen keuze in provider) maar heb er geen klachten over. Service nog nooit nodig gehad omdat het altijd werkt. Er goed vind ik de goedkope beltarieven in het buitenland als je daar met Vodafone (of Vodafone partner) belt. Ik bel via Vodafone Passport vanuit Duitsland voor een vast tarief van ong. 60 cent per gesprek, gebeld worden kost ong 16 cent. Hang me niet op aan een verschil van een paar cent, maar dat is echt spotgoedkoop.
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Vodafoon is een goede aanbieder. Zit niet veel kwaliteitsverschil tussen KPN en Vodafoon. Als Vodafoon een mooie aanbieding heeft, dan kunt u met een gerust hart overstappen.
13 jaar geleden
IK heb al meer dan 10 jaar vodafone en heb nog nooit problemen gehad.
Ook niet met de ontvangst.
En in de winkel van vodafone wordt ik altijd goed geholpen pas weer een nieuwe telefoon gehaald

Toegevoegd na 2 minuten:
want mijn contract was weer afgelopen.
dan kan je gewoon weer je contract verlengen en een nieuw model uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vodaphone dekking is uitstekend

http://www.overalonline.nl/images/dekkingskaart-vodafone.jpg

overigens heeft tefort dezelfde dekking als kpn en is nog weer iets goedkoper, lees anders wat fora met ervaringen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb alleen mobiel internet via Vodafoon. Daar heb ik nooit klachten over gehad. Ik heb 1x de servicedesk gebeld omdat ik een vraag had over een rekening, en de servicedesk is goed bereikbaar en je hebt er een vriendelijke en snelle service.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak gebruik van Hi, en daarmee het netwerk van KPN over bereik en dergelijken(dekking) is niets mis met Vodafone noch met KPN, maar bij Vodafone is vaak en ik zeg " vaak" een hogere prijs het gevolg. Het hangt dus puur af van waar je belt zoals eerder genoemd in dit topic is bellen vanuit en naar het buitenland met Vodafone een aanrader. Maar ik zelf ben voor de prijs naar Hi overgestapt. Met name de kosten buiten een bundel zijn bij vodafone namelijk nogal duur. Dus voor kwaliteit maakt het niets uit en is Vodafone misschien nog wel beter maar voor de prijs gebruik ik zelf het netwerk van KPN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super! Ik kan niet anders zeggen,in de jaren 90 mobiel bij vodafone gekocht en er nooit meer weggegaan,en zal dat ook niet doen! Ik heb wel n prepaid maar denk dat,dat weinig uitmaakt met n abbonement!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus1 kun je voor 1 cent smsen daar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja moet je n bundel van 1000smsjes kopen voor 10euro. Intestellen via keuzemenu.
Vodafone is prima.
Vooral het mobiel internet is snel, goede EDGE en 3G dekking.

De klantenservice is snel en gratis (bij abonnementen dan) en wanneer je wilt kun je de winkel binnenlopen en om hulp vragen.

Voor de rest ondersteunen ze ook services als wisselgesprek. (dit moet je telefoon ook ondersteunen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone is een goed merk maar...!
35 cent per sms,voicemail en bellen.
En 20€ is 20€ beltegoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nu bijna 3 jaar een tel abo bij Vodafone, en de eerste 2 jaar had ik binnenshuis heel slecht bereik. De laatste tijd is het goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel KPN(hi/telfort) als Vodafone hebben een hele goeie dekking! (95%) je zult best ergens komm waar je met KPN wel en met Vodafone geen bereik hebt! Natuurlijk zul je dit ook andersom meemaken! Beide zitten op zowel een lage als een hoge frequentie( lees beter bereik binnen). Natuurlijk hangt het erg af van waar je woont( staat er een mast? Zoja van welke provider) zelf heb ik nu T-mobile, pfff wat een drama.
Voor de rest is bij beide bellen buiten de bundel gewoon duur€0,30 per minuut. Sms buiten de bundel is bij hi goedkoper € 0,15 tegen 0,30 cent.
Vodafone heeft nu als grote voordeel, na de eerste minuut word er per seconde afgerekend, KPN rond vanaf 1-02 dit jaar alles af naar boven. Dus 4,02 minuut gebeld, 5 minuten aftikken!!! 6,10 minuut word 7!!! Deze afronding kan er duur worden! Let goed op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dekking is echt super van Vodafone, maar de klantenservice en de facturering is dramatisch bij Vodafone... ik ga daar weg, en ga naar T-Mobile per 1 juli.