Is de OnePlus 3 te koop in een fysieke Nederlandse winkel?

Hallo,

Ik ben van plan om een OnePlus 3 te kopen, maar vroeg me af of deze ook te koop was in een fysieke winkel in Nederland. Ik weet dat hij wel online te koop is en in Nederland wordt bezorgd, maar toch vraag ik me af of hij dus in een echte winkel is, omdat ik hem eigenlijk wel zou willen zien en testen voordat ik hem haal.

Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
bamibal
7 jaar geleden
Ik heb hem zelf nu een week in gebruik en ik moet zeggen dat het voor die prijs een prima toestel is. Hij heeft nog wel wat bugs, maar daar wordt (volgens het forum van Oneplus) aan gewerk.
Het is natuurlijk geen Samsung S7, maar die is ook bijna twee keer zo duur. Er zijn in Nederland voor zover ik weet geen fysieke winkels die hem verkopen.

Het beste antwoord

Helaas niet. Je kunt het wel via een Nederlandse importeur bestellen. OnePlus betaalt de BTW en dergelijke voor jou.