Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijzelf bellen?

Ik heb de afgelopen maanden een nieuwe telefoon en kan mij herinneren dat ik op een bepaalde knop kon drukken en dat de telefoon dan een nep oproep deed. Waardoor als i kdus op de knop drukte, na 5 seconden mijn telefoon overging, alsof iemand mij belde.

Nou kan ik nergens meer op mijn nieuwe telefoon terugvinden hoe ik dit deed (HTC Touch pro 2) maar ook mijn vorige mobiel (Samsung Star) kan ik het niet meer terugvinden.

Iemand een idee/download/tip, waardoor dit weer mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
21.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met een samsung star moet je het Geluids knopje ( naar beneden) een paar seconden ingedrukt houden. Dan komt er een telefoontje van jezelf. Maar je kunt zelf instellen hoe lang het duurt voordat je gebelt word.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb ook even gezocht voor de HTC, maar het enige wat ik daarvan kon vinden was 'dat je met 1 druk op de knop jezelf kan bellen'. Klinkt blijkbaar makkelijker dan het lijkt.

Toegevoegd na 3 uur:
lijkt = is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aaaw darn! Jammer dat het mn oude telefoon was haha! Was dat op elke mobiel maar zo. Handig bij onprettige momenten haha. Bedankt! (ps; hoe kun je dat instellen hoelang dat duurt? Voordat 'ie belt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
menu > instellingen > toepassingen > oproepen > nep oproep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey! Dankje voor je uitgebreide antwoord! Ik heb zelf al gezocht en ben een programma tegen gekomen voor windows mobile. (Fake Call). Super handig en overzichtelijk.. dus 't is dan toch nog gelukt haha!! Bedankt voor je hulp!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding