waarom hoor ik mijn telefoon niet afgaan?

Mijn vader heeft een iPhone 4.
maar als hij gebeld wordt, hoor je niks.
Het geluid staat op zijn hardst. En als je de volume bij de instellingen aan zet, hoor je wel wat. Maar niet als hij gebeld wordt.
Muziek, media etc. doen het wel gewoon.
weet iemand hoe ik mijn vader kan helpen?

p.s. Dat knopje aan de zijkant al geprobeerd. veel al geprobeerd
maar niks werkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zelfde als bij mijn computer. Mijn geluid doet het alleen met koptelefoon, speakers en zo.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
2.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je een desktop computer of een laptop? Want in een desktop computer zitten normaal geen speakers ingebouwd, alleen een kleintje voor piepgeluiden voor bij het opstarten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een laptop. Hij maakt geen enkel geluid alleen via koptelefoon als ik die aansluit
capthavoc
8 jaar geleden
ik denk dat er een vuiltje in je jackplug kan zitten die de telefoon ringtone op stil zet ?
er is blijkbaar verschil tussen muziek, ringtone
geluid van bv youtube probeer eens de jacks een paar keer in en uit te steken of uit te blazen met lucht aircan
te koop bij de action ook vocht kan een probleem zijn
is mij meerdere malen overkomen
gek genoeg hersteld dit (meestal)
wel na uitblazen
en laten drogen Tip: blaas ook stroom aansluiting uit
een schone droge tandenborstel of kwastje wil ook wel eens helpen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb gevonden wat het probleem was,
dat schuifje aan de zijkant is stuk
hij gaf ook niet meer aan of het geluid aan of uit stond hij reageerde niet meer
dus dat is helaas het probleem want dat betekent dat ik die dus moet vervangen en dat kost ook wel weer geld. maar bedankt voor de reacties

Antwoorden (1)

Misschien staat de telefoon op 'niet storen'.
Als deze aanstaat geeft de telefoon geen geluid als deze 'vergrendeld' is. Zodra je de telefoon ontgrendeld en gebruikt maakt hij wel geluid.
Als deze stand is geactiveerd staat er bovenin, naast je batterij, een 'maan' symbool.

Als je van onder naar boven op je scherm veegt komt er een menu waar je een 'maan' kan aanklikken, hiermee activeer en deactiveer je de 'niet storen' stand.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee. Hij staat niet op: niet storen. Hij hoort gewoon af te gaan. Want youtube, muziek etc. Doen het wel gewoon