Zijn er manieren om een mobiel abonnement (contract) vroegtijdig te laten eindigen?

Ik dacht dat opkopen een optie was, maar zijn er ook andere mogelijkheden waardoor je van je huidige abonnement af kan komen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
redhouse
8 jaar geleden
Bij overlijden en i.d het afkopen van contract.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn deze week door uitspraak HogeRaad nieuwe ( tijdelijke ) opzeggingen mogelijk . Bij Tmobille en nog wat andere had men niet duidelijk naar de klant gecommuniceerd dat het abonnement koppel verkoop was . ( je betaalde onduidelijk extra voor het toestel ) volgens uit spraak mag een ieder per direct opzeggen met inlevering van toestel beschadigd of niet . Dus !?!! Sla je slag . Mogelijk dat er iemand op goede vraag de uitspraak echt heeft bestudeerd en weet in welke gevallen en welke providers ?

Het beste antwoord

Je kan inderdaad bij veel providers het abonnement afkopen, dit houdt in dat je alle resterende abonnementskosten betaald en vaak wat administratiekosten, en dan zal het contract snel worden beeindigd.