hoe kan je apple-id account verwijderen zonder wachtwoord?

ik heb een iPhone 6 gekocht via marktplaats, maar er staat nog een icloud account op, maar die kan ik niet verwijderen want daar het ik het apple-id wachtwoord voor nodig. ik heb al contact gezocht met de persoon van wie ik de iPhone heb gekocht en die heeft het account nogmaals verwijdert maar ik kan er nog steeds niet op, wie iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
3K

Antwoorden (1)

Je moet dezelfde persoon vragen het apparaat uit zijn 'find my iphone' lijst te gooien.
Hiermee wordt het mogelijk de iPhone aan jouw appleID te koppelen via iTunes.
Apple Store doet dit ook voor je mits je de originele aankoopbon kan overleggen.
In andere gevallen ben je aangewezen op dubieuze online dienstverleningen die €70 tot €175 vragen om de iCloud lock te verwijderen met geen gegarandeerde 100% kans op succes.