Mijn telefoon is alweer weg voor reparatie. Nu bijna 2 maanden zonder. Kan ik restitutie krijgen? En hoe?

Toestel ging binnen garantie termijn kapot. 3 weken zonder gezeten, nieuw toestel gekregen. Na 2 weken is nieuw toestel ook kapot gegaan. Nu weer ruim 3 weken zonder toestel. Kan ik restitutie krijgen? En hoe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gelijk hebben en gelijk krijgen is twee... klagen en eisen, voet bij stuk houden en doorgaan... Het erbij neerleggen is geen optie... Eis je recht op... informeer en vraag na en neem initiatief... Als je niets doet den weet je de uitkomst al...

"Een beller is sneller" Nou gaat dit niet altijd op met de vele servicedesks die ons land rijk is, maar "de aanhoudende beller wint altijd", is mijn ervaring!

Zolang er een oplossing aangedragen wordt, kun je erg weinig volgens mij.

Conform het consumenten recht geld herstel, of vervanging en hier moet je gewoon aan vast houden. Daarbij moeten ze je gewoon geven waar je recht op hebt... Morgen maar even naar de desbetreffende winkel gaan en per direct een nieuw en degelijk toestel eisen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100