Sony Xperia Z3 Compact Tablet 16GB Wi-Fi is dit een telefoon?

Ik zie bij de ing rentenpuntwinkel deSony Xperia Z3 Compact Tablet 16GB Wi-Fi te koop. Nu staat er tablet maar de foto lijkt op de gsm. Wie weet of dit nu de telefoon is of is er ook een echte tablet versie van de sony xperia z3 compact?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Het is een tablet. Hij kan namelijk geen simkaart in. Dat hij op een gsm lijkt is niet zo vreemd. Los van de bel functionaliteit zijn de specs gelijk aan die van de Xperia Z3 smartphone. Mocht je er toch mee willen bellen ( leuk gezicht, een 8" scherm aan je oor) zou dat kunnen via een Skype abonnement en wifi.