hoe lang is de draad van de adapter naar het basis station van de gigaset c620a ? huistelefoon

gigaset c620a

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De lengte van het aansluitsnoer van de adapter staat niet in de gebruikshandleiding van de C620A.
https://www.gebruikershandleiding.com/Gigaset-C620A/handleiding-5-580026.html

Van mijn oudere Gigaset A200 wordt in de gebruikershandleiding opgegeven dat de lengte van dat snoer circa 3 m is. Maar ik heb het even opgemeten en het is eerder 1 m 90.
Met andere woorden: vroeger kon je er al niet echt van op aan, en nu zeggen ze het er niet eens bij. (Meteen het probleem van de Sjoemelsoftware omzeild!)