Wie weet een goed alternatief voor de GP T352 batterij?

Ik zoek een GP T352, 4.8V batterij (320 mAh) voor een KPN Orlando 150 Huistelefoon. Deze zijn nauwelijks te vinden op internet en in de winkels. Wie weet een goed alternatief?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Tja, ik lees de opmerking onderaan http://www.defotopagina.nl/batt-tel-KPN.php dat die bepaalde batterij niet meer gangbaar is, en dat je dus het stekkertje om moet (laten) zetten, want zij hebben er wel bij kunnen laten maken, maar dan zonder het niet meer verkrijgbare stekkertje.

“Orlando 150.
De oorspronkelijke batterij wordt niet meer gemaakt. Wij hebben onze fabrikant de batterij laten namaken, echter zonder de stekker omdat deze niet meer verkrijgbaar is. U kunt de oude batterij aan ons sturen, wij leveren u dan een nieuw exemplaar met uw eigen stekker er weer aan. Natuurlijk kunt u de batterij ook gewoon bestellen en zelf het stekkertje omzetten van oud naar nieuw.”

Lijkt me je enige optie ... ik vond wel een soortgelijk uitziende http://www.interstatebatteries.com/1/1/9288-4-8v-320mah-nimh-tel0300.html maar dan moet je de afmetingen uit de specificaties (die staan er bij) nog gaan vergelijken met je huidige exemplaar. Nog afgezien van het gedoe met het stekkertje.

Het lijkt me dat die mensen van De Fotopagina in Lelystad de beste oplossing gerealiseerd hebben!
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tja, dat is wel erg duur allebei. Ik ga nog maar eens verderzoeken. Maar bedankt voor de tips...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb inmiddels een goede vervanging gevonden: https://www.bol.com/nl/p/nimh-batterij-voor-draadloze-telefoon-4-8v-320mah/9200000042746104/ Zelfde voltage en mah. Alleen net een ander model en een ander snoertje. Heb hem besteld en ingeprikt. Werkt prima :)