Hoe kan ik sms-berichten uitzetten naar vaste telefoon?

Ik krijg onzinnige half Engelstalige half koeterwaalse berichten op mijn vaste telefoon, volgens de KPN kunnen zij dat niet uitzetten maar zij suggereren dat het misschien het op het toestel zelf kan .
Weet iemand hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1. Je zoekt het merk en model van het toestel op
2. Je zoekt de bijbehorende handleiding op
3. Je bekijkt de handleiding (nummerblokkering of berichtblokkering).

Antwoorden (2)

Daar kun je niks tegen doen. Vaak gebeurt dan als iemand een sms'je verstuurt en de ontvanger staat met zijn vast én mobiel nummer in de contacten en dan wordt per ongeluk de verkeerde gekozen. En als je zo iemand blokkeert kun je ook zijn gewone gesprekken via de vaste lijn niet meer krijgen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En als je zo iemand blokkeert kun je ook zijn gewone gesprekken via de vaste lijn niet meer krijgen. Je en? Prima toch. Ik ga er niet vanuit dat degene die die sms'jes verstuurt een goede contact is van de vs.
Het is niet mogelijk om alleen de SMS dienst te blokkeren. Wel is het mogelijk om bepaalde nummers te blokkeren en hiervan zul je dan ook geen SMSjes meer ontvangen (tot je de blokkade opheft).