Waar kan ik fysiek in Belgie prepaid simkaarten kopen?

Wij hebben een aantal Belgische prepaid-simkaarten nodig voor onze medewerkers om gemakkelijk bereikbaar te zijn voor belgische klanten. Waar kan je deze halen in Belgie? En dan bedoel ik dus bijv. in Amsterdam heb je overal belhuizen etc met Lycamobile/Lebara dat soort. Hoe zit dit in Belgie precies? Waar moet je dan zijn in bijvoorbeeld Antwerpen? Vriendelijk dank gezien ik een keer heen en weer wil gaan en van diverse partijen sims wil kopen om zo stabiliteit te hebben als een provider problemen eventueel geeft.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
3.3K

Antwoorden (1)

In Antwerpen kan je hier bv bij Mobistar terecht:
De Keyserlei 28

Of bij Base in het centraal station:
Base Flagship Store Centraal Station Antwerpen
Pelikaanstraat 3
2000 Antwerpen Tel: 0489 31 09 48
Categorie: GSM winkels
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankje. Hoeveel kosten ze per stuk (zonder saldo)?
fremar
8 jaar geleden
Weet niet of je ze zonder saldo kunt kopen,vaak is dit zo'n 15 €