Hoe kan mijn SD kaart werken op mijn Samsung S4?

Sindskort heb ik een nieuwe SD kaart gekocht (Kingston 32GB) deze wouw ik in mijn telefoon zetten. Na ongeveer 20 min gaat hij van zelf uit. Ik heb op mijn andere Telefoon (S3) geprobeerd en in mijn camara. Op die twee apparaten doet hij wat hij moet doen. Zelf ga ik ervan uit dat het aan mijn telefoon ligt? Telefoon heb ik gerest en andere SD kaarten (1GB) geprobeerd die doen het normaal.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een kaartje zal je eerst moeten formatteren.
Dit doe je onder: instellingen > meer > opslag.

Als dit is gebeurt, wordt het kaartje herkent door je toestel….