Waar kan ik abonnementen op telefoons nemen waar ik ook voor het toestel betaal ?

Ik zie meestal abonnementen waarbij de telefoon gratis is maar ik wil liever een bedrag betalen en daardoor minder per maand betaal.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dan zou je dus je telefoon los moeten kopen, anders is het idee van een abonnement weg ;)

Mijn tip, reken even uit wat je na bv 2 jaar (afhankelijk van het contract) kwijt zou zijn in totaal met een abonnement, en wat je kwijt zou zijn als je de telefoon los koopt en vervolgens een goedkope sim-only erbij neemt.
Meestal scheelt dat weinig of ben je in het laatste geval goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan moet je een los toestel kopen en daarna een simkaartkopen en je abbonement opgeven (ik heb hele goede ervaring met Simyo) MAAR LET EROP DAT JE TOESTEL SIMLOCK-VRIJ IS!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een sim only met los toestel is niet nodig. Het is ook mogelijk om meer te betalen voor het toestel waardoor het maandelijkse tarief omlaag gaat. Dit is bij vrijwel alle providers mogelijk. Het maandtarief is dan bijvoorbeeld hoger dan bij een sim only maar je betaalt ook minder voor het toestel dan wanneer je het toestel los koopt.