ik heb gister de samsung jet gekocht elke keer staat er bovenin beeld een teken van internet ik krijg het niet uit wie weet wel hoe het moet?

Toegevoegd na 2 uur:
ik heb geprobeerd om het uit te zetten maar dat lukt niet, er staat zon 3g dingetje in beeld dat is tog van het internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

AWM
13 jaar geleden
Als je gaat naar Menu, Internet, Instellingen, Browserprofielen, dan zou ik hier gewoon de browserprofielen voor mobiel internet wissen. Je kunt dan niet meer internetten. En wil je ze weer terug hebben, sms dan (in Nederland) het woordje Ja naar 1300 (= gratis). Je krijgt ze dan weer toegestuurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, ik hoop wel dat je er een internet abonnement bij afgesloten hebt? Anders kunnen er behoorlijke extra kosten krijgen voor data gebruik. Tevens moet je er voor zorgen dat je programma's daadwerkelijk afsluit, anders blijven ze op de achtergrond meedraaien.
Heb je geen data abonnement, verwijder dan gewoon het internetprofiel van je provider

Toegevoegd na 2 uur:
Dat teken betekent alleen dat je 3g (snel internet) kan ontvangen daar. Als je op andere plaatsen komt waar dit niet het geval is zal het teken vanzelf verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je hem niet kunnen verwijderen (sommige toestellen vanuit de provider geleverd zijn deze namelijk vergrendeld tegen wissen) ga dan de gegevens omverhoop halen. Vul overal de meest grote onzin in.
Het toestel kan dan niet meer online komen.

maar aan de andere kant is een Jet zonder internet een toestel wat je maar voor de helft kunt gebruiken.