ik heb een samsung galaxy s5 die niet meer oplaad wat moet ik doen?

kan ik dat oplossen door een powerbank of externe lader te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Eerst andere lader proberen en als die het ook niet oplaadt de batterij (accu) vervangen omdat die uitgewerkt is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer eerst of je oplader nog wel goed werkt door een andere te gebruiken.
Als deze niet werkt, probeer dan een andere batterij.