Pc suit is een hele goeie optie en werkt prima, bewaar dan niet alleen je sms'jes maar ook je contactpersonen, veel mensen vergeten dit totdat ze een keer een probleem met het toestel krijgen of met de simkaart, of in het slechtste geval het toestel en simkaart kwijt is!!!
Dan heb je altijd een backup op je pc staan.

Als je een Hi contract hebt heeft deze een service genaamd de Hi bewaarbox, waar je online je sms berichten kunt bewaren, dit is een super dienst van ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat doe je via nokia pc suite die je kan downloaden via de site van nokia als je die nog niet heb. Je maakt een aparte map aan op je pc en via nokia pc suite kopieer je het naar je mapje die je heb aan gemaakt op je pc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals Malibuman al aangaf met nokia PC Suite.
Hiermee kun je zeer volledige backups maken. Zelfs de instellingen kun je opslaan. Een fantastische optie als je hem op moet sturen ter reparatie. Als hij terug is even aan de pc hangen en hij is weer net zoals hij was voordat je hem opstuurde.