Hoe verplaats ik mijn bestanden van de SD kaart terug naar mijn mobiel?

Vandaag heb ik voor het eerst een SD kaartje geplaats in mijn Sony Xperia mobiel. Ik heb bijna alle bestanden qua foto's en muziek op de SD kaart gezet. Hier heb ik nou spijt van! Mijn recente foto's en liedjes kan ik niet meer zien en afluisteren op mijn mobiel. Hoe kan ik deze bestanden van mn SD kaart terug plaatsen op mijn mobiel? Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

In de bestandsbeheerder van Android kun je gewoon de mappen lang ingedrukt houden, en dan kiezen om ze te verplaatsen. Dan plak je ze in je gewone geheugen. Of je doet het via de computer, met ctrl+c en ctrl+v, bijvoorbeeld. Succes!