Wat is de beste Nokia op dit moment, budget 120 euro?

Ik zoek een nieuwe mobiel. Het liefst eentje met een qwerty toetsenbord.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nokia 5230 heeft geen qwerty
kost 119 euro bij de kijkshop
je krijgt ontzettend veel extra's
heeft 3.2" (8CM) touchscreen
maar heeft wel een qwerty als je hem horizontaal legt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gisteren mocht ik een nieuwe mobiel uitzoeken bij de abonnement verlenging. Er is mij verteld dat op dit moment de beste Nokia, Nokia E72 is, die heb ik dus genomen. Bij het abonnement was hij gratis, maar ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat hij los kost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, over twee weken kan ik ook een nieuwe mobiel uitzoeken. Ik ga voor verlengen abonnement en voor de Nokia N97 mini. Zal 100euro moeten bijleggen. Maar ik hoop dat zeker 5+ jaar mee te kunnen.

Ik kan niet wachten...