Welk mobieltje past bij mij?

Ik wil alleen 1 a 2 keer per dag bellen ,heel enkele keer smsèn en de goedkoopste die er is met een abonnement.
(Of is pre pay dan nog goedkoper?).
Ik ben nm geen beller alleen heb ik hem voor mijn werk nog wel eens nodig ,vandaar dat ik een zo goedkoop en simpel mogelijk gsm wil.
Wie heeft er meer verstand van dan ik?????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Veel verstand heb ik er niet van, maar heb zelf een samsung C270 kost rond de 30 euro en heb een simonly abbonnement van 7,50 per maand bij BEN dat is voor mij ruim voldoende , Heb hem vooral om bereikbaar te zijn en af en toe een belletje en heel af en toe een smsje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk als je bij een telefoon zaak naar binnen gat met die vraag kunnen ze je dat haarfijn vertellen.
Tot op de prijs aan toe.

Zover als ik het nu zie zou ik lekker pre-pay nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dan geen touch-screen nemen, die zijn best wel ingewikkeld. ;-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je maar een enkele keer belt dat moet je geen abo nemen, prepaid is dan goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem prepaid neem lebara de allergoedkoopste

je belt gratis naar iedereen die ook lebara heb