Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen apps meer downloaden?

Ik heb al een tijdje mijn samsung galaxy core plus. Maar sinds kort heb ik weer een probleem wat ik vaker had. ik kan geen apps meer downloaden! Als ik naar mijn applicatiebeheer ga staat er dat ik nog een dikke 300mb over heb. zoals ik zei had ik dit vaker. Ik ging mijn telefoon terug zetten naar fabrieks instellingen. Ik kon alles weer maar na een tijdje heb ik het zelfde. Is er een manier om dit op te lossen. Ik heb al de clean master app en ik heb ook een sd card waar veel op staat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is normaal dat je ziet dat je 300 mb over hebt, maar niks kan downloaden, die ruimte houd je telefoon automatisch vrij. Je kan kijken of je veel foto's en video's hebt en die vervolgens op je pc zetten en van je telefoon afhalen. (veel van whatsapp e.d.)
Ik weet niet of je een app hebt die groot is? (Minecraft PE, maakt bv. werelden aan van 25 mb per stuk) Dit kun je ook via CM zien. Overbodige bestanden > Geavanceerd, daar staan 'Grote Bestanden'. Ik hoop dat dit helpt, anders moeten je even aangeven welke apps je allemaal hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding