Ik heb een htc touch en ik heb een probleem

hij zegt de hele tijd dat mijn memory critically low is maar ik heb er een 2gb micro sd card ingedaan maar die gebruikt die niet weet iemand hoe je gewoon alle files op je micro sd kan zetten? ik kan het namenlijk niet vinden!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je hebt programma's op het hoofdgeheugen (main memory) geïnstalleerd in plaats van op de SD-kaart of je hebt er data op gezet. Deïnstalleer zoveel mogelijk programma's en installeer ze opnieuw, maar dan op je SD-kaart en kijk of er data (foto's, mp3'tjes, films) op je hoofdgeheugen staan en verplaats die naar de SD-kaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als ik het goed heb heeft het niets met je sd card te maken, maar met het geheugen van je telefoon. Sluit enkele toepassingen en het euvel zou verholpen moeten zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat, zoals hierboven al gezegd is, te veel opgeslagen op het hoofdgeheugen. Gooi wat programma weg die op het hoofdgeheugen zijn opgeslagen.

Heb je ingeschakeld dat programma's moeten sluiten als je op het kruisje klikt?

Als je Internet Explorer gebruikt wil het nog wel eens helpen om alle tijdelijke bestanden te verwijderen (Bij opties in IE).

Check ook de My Documents map en verplaats grote bestanden naar de opslagkaart.

Mocht dit allemaal niet helpen kan je natuurlijk het toestel 'hard-resetten'.