Waarom krijg ik foutmelding iphone4?

Hallo.

Ik heb vanmiddag een iphone 4 van iemand over gekocht,nu heeft diegene uiteraard de iphone naar fabrieksinstellingen gezet.
Als ik me iphone nu aanzet vraagt hij welke taal en land.
Nadat ik deze heb ingesteld vraagt hij om de verbinding met itunes maar als ik dat doe geeft itunes de foutmelding 0xE8000004. En vraagt of ik het later op nieuw wil proberen...
Nadat ik me itunes gedowngrade heb naar 11.1 nog steeds de melding...weet iemand wat ik hier aan kan doen? En of dit wel te verhelpen is...laat het me weten aub
Alvast bedankt.

Picture for question
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Sluit het apparaat rechtstreeks aan op de computer en niet op een externe USB-hub. Ga na of de computer beschikt over USB 2.0-poorten.

Controleer of de dockconnector van zowel het apparaat als de kabel vrij zijn van stof of ander vuil. Sluit, indien mogelijk het apparaat aan met een andere 30-pins-naar-USB-kabel van Apple.

Koppel andere USB-randapparaten los van de computer, behalve het toetsenbord en de muis. Nadat u deze randapparaten hebt losgekoppeld, start je de computer opnieuw op, sluit je het apparaat aan en open je iTunes.

Sluit het apparaat aan op een andere USB-poort van de computer.

Gebruik Taakbeheer om sommige voorzieningen van Apple te stoppen:
Open Taakbeheer:
In Windows XP: druk op Control + Alt + Delete op het toetsenbord.
In Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: druk op Control + Alt + Delete op het toetsenbord. Klik vervolgens op 'Taakbeheer starten'. Als uw toestemming nodig is om door te gaan, klikt u op 'Doorgaan'.
Klik op het tabblad 'Processen' van Taakbeheer. Beëindig deze drie processen door op de naam ervan te klikken en 'Proces beëindigen' te selecteren:
iTunesHelper.exe
AppleMobileDeviceService.exe
iPodService.exe
Start de computer opnieuw op na het beëindigen van deze processen, open iTunes en probeer het nog eens.

Sluit het apparaat aan op een andere computer om te bepalen of het probleem alleen bij jouw computer voorkomt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bloodhunt36
9 jaar geleden
dit was niet de oorzaak maar bedankt voor je antwoord.