Hoe kan je geld terug vragen van Apple?

Ik heb in februari 2012 Call of Duty Blackops zombies gekocht van de app store op mijn iphone. maar door iOS 8 zijn de textures niet meer goed dus lijkt alles wit en grijs. Ik heb er wel even toen 6 euro voor betaald en de fout is nog steeds niet gepatcht. Ik heb het wel op Apple.nl gevonden, maar de geschiedenis van mijn aankopen gaan niet verder dan 6 maanden, dus kan ik nog überhaupt nog mijn geld terug vragen of is daar een andere manier voor om dieper te gaan in mijn aankopen van de appstore?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan via deze link een contactformulier invullen bij de iTunesStore:  http://www.apple.nl/support/itunes/contact. Rechtstreeks via de AppStore kan niet.

Ik had een gelijkaardig probleem: een virusscanner uit de AppStore die het systeem van mijn computer om zeep hielp bij een update ervan. Apple stak het op de programmamaker en andersom. Na lang zagen kreeg ik van de programmamaker een tegoed waarmee ik een duurdere virusscanner goedkoper kon aanschaffen ... alsof ik daarop zat te wachten. Van Apple kreeg ik niets. Zij voelen zich niet verantwoordelijk voor wat ze verkopen in de AppStore (hun eigen woorden).

Ik hoop dat het voor jou beter afloopt, maar ik geef je weinig kans. Zeker omdat je het spel al meer dan 3 jaar geleden hebt aangekocht. Bijna niemand geeft meer dan 2 jaar garantie op een product.