Kan ik veilig naar een andere provider gaan zonder gegevens te verliezen?

Mijn Vodafone prepaid is al twee jaar geblokkeerd, en ik heb Vodafone prepaid al 2,5 jaar. Ik gebruik mijn mobiel nu alleen voor whatsapp en muziek. Op mijn mobiel zat een SIM lock. Kan ik nu overgaan op een andere provider (simyo) zonder dat mijn telefoon niet meer functioneert? En hou ik al mijn contacten en whatsapp gesprekken? Als ik simyo kies, kies ik voor nummerbehoud.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

een geblokkeerd nummer kun je niet overnemen (nummerbehoud). Om dat whatsapp nummer gebonden is zullen je gesprekken vervallen. contacten kun je op je telefoon opslaan of op een ander medium.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee hoor, WhatsAppen werkt met ieder nummer dat ooit heeft gewerkt met WhatsApp. Voor de rest goed antwoord. +1