Hoe verwijder ik de iPhone app weer?

Ik heb de gv app gedowload. Maar vind de webversie beter.
Hoe verwijder ik de app weer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (7)

Je vinger erop houden tot dat hij gaat trillen dan komt er een kruisje bij, moet je op het kruisje drukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vinger een aantal seconden op het icoon houden tot die gaat 'bibberen' en dat het kruisje aandrukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even de App aanblijven raken, dan op het kruisje tippen om te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even ingedrukt houden en dan gaan ze allemaal bewegen en dan staan er ook kruisjes boven en daar klik je op en dan Oké
Verwijdert!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vinger ongeveer 5 seconden op de app leggen en dan verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het definitieve antwoord vind je in bijgaande avatar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LMAO! Ik lach mijn kont eraf! Nee... LMAO is beter...
Goede vraag maar minder goede eerdere antwoorden.

Als je een app echt wilt verwijderen zul je dit vanuit itunes op je pc moeten doen, dit doe je als volgt.

start itunes, sync je iphone, selecteer de te verwijderen app en tik deze aan met je rechter muis knop.

Kies nu voor verwijderen.

Kies je voor naar prullenbak, gaat de app ook van je hdd verwijderd worden, kies je voor behouden, word de app gedeinstalleerd maar op je hdd behouden.

Eerder genoemde methodes op deze vraag werken ook maar resulteren bij een sync met itunes weer in het terug zetten van deze apps op je iphone, oftwel, itunes is leading in dit proces.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.
Succes en groeten,

Karl