mobiele mail binnen halen hoeveel mb kost dat?

hoeveel mb kost het als ik me mail op mijn telefoon instel en de verbinding nooit verbreekt!?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K

Antwoorden (2)

Mail binnenhalen kost niet zoveel mb's. Je moet denken aan een paar kb per mailtje. Nu ligt het ook aan wat voor mailtje, want een mailtje vol advertenties en foto's is iets meer. Maar ook dan kost 't niet zoveel.

Ps. Probeer zoveel mogelijk gebruik te maken van Wi-Fi! Dan is 't helemaal gratis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste providers heb je 500mb-1gb aan fair use voor mobiel internet. De grote van mails is hierop absoluut verwaarloosbaar. Een mailtje zonder foto's is vaak 1-3kb. In een mb zit 1024kb en in een gb zit 1024mb. Een filmpje via YouTube kijken is waarschijnlijk meer dan je totaal zal verbruiken per maand aan e-mail.