Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel keer kan je je code bij een iphone ingeven en wat gebeurd er als je het teveel doet ?

Ik vraag me af na hoeveelkaar je je code niet meer kan ingenven. Kun je dat wijzige ik heb een iphone 5s ? En wat gebeurd er word hij eerst 5 minuten en dan 10 minuten enzovoort of meteen blijven ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
12.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

In principe oneindig alleen duurt het steeds langer voordat je je code weer mag proberen.
Je kan ook instellen dat na 10 foute invoeringen je toestel gewist word van al je nummers berichten en mail
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en hoe kan je dag instellen ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Instellingen dan toegangscode en dan onderaan staat wis gegevens
Na 5 tot 10 keer word je iphone meestal geblokkeerd voor een minuutje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toegangscode: dit is in te stellen bij instellingen onder toegangscode of privacy.

Simcode: hiervoor heb je drie pogingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerst 3x is 1 minuut, dan 5 minuten, 10 minuten, 30minuten, 60minuten 2uur 4uur en daarna word hij helemaal geblokkeerd en moet je even naar de telefoonwinkel je moet wel veel betalen om het terug te zetten. Ik hoop u genoeg te hebben geïnformeerd,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6 verkeerde pogingen. De iPhone wordt gedurende 1 minuut uitgeschakeld.
7 verkeerde pogingen. De iPhone wordt gedurende 5 minuten uitgeschakeld.
8 verkeerde pogingen. De iPhone wordt gedurende 15 minuten uitgeschakeld.
9 verkeerde pogingen. De iPhone wordt 60 minuten uitgeschakeld.
10 verkeerde pogingen. De iPhone wordt uitgeschakeld en moet worden verbonden met iTunes.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding