Waarom meldt mijn telefoon: "druk op het onderstaande icoon om de informatie over de beller te zien" als ik een oproep binnen krijg?

Sinds twee dagen geeft de telefoon steeds als ik een oproep binnen krijg: druk op het onderstaande icoon om de informatie over de beller te zien. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik de informatie over de beller meteen weer kan zien

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn telefoon is trouwers een lg p875

Het beste antwoord

Onder opties:
Overige oproepinstellingen – hiermee kunt u de volgende instellingen wijzigen:
Beller-ID: geef op of uw wilt dat uw nummer wordt weergegeven wanneer u iemand
belt.

(Het menu Opties openen
1 Tik in het basisscherm op > tabblad Applicaties > Opties.
of
Tik in het basisscherm op > Systeeminstellingen.
2 Kies een instellingencategorie en kies vervolgens een optie.)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
-
Uw antwoord slaat de plank mis, want vraagsteller wil de informatie weer zoals voorheen vanzelf te zien krijgen over degenen die naar hem opbellen.
En uw antwoord betreft het al dan niet zichtbaar maken van het nummer van vraagsteller op de telefoon van degene die door hem opgebeld wordt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, heb er over gekeken.
Half puntje voor het vinden van de gebruikershandleiding waar u zo graag naar verwijst :)

Andere antwoorden (1)

Het lijkt erop dat in uw telefoon abusievelijk de functie “Privacy Bewaarder” geactiveerd is. Hiermee wordt de naam van de beller en het nummer van een inkomende oproep standaard niet getoond.
Deze instelling kunt u aanpassen, en ook dit gebeurt in het menu Opties. Dit staat in de handleiding op pagina 88.

Het menu Opties openen:
1 Tik in het basisscherm op (icoon met alle icoontjes) > tabblad Applicaties > Opties.
of
Tik in het basisscherm op (icoon Menu) > Systeeminstellingen.

2 Kies een instellingencategorie en kies vervolgens een optie.