Kun je een bepaald nummer gelijk doorschakelen naar voicemail? (T-mobile)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
9.3K

Antwoorden (1)

Voor zover ik kon vinden is dat niet via je provider mogelijk. Wel zou je een app kunnen installeren. Ze heten call blocker apps. Zoals bijvoorbeeld mr. number (voor android). Daarmee schijn je bepaalde nummers te kunnen doorsturen naar je voice mail. Ook kun je overwegen om bepaalde nummers een stille beltoon te geven, zodat je ze niet hoort en ze zo worden doorgestuurd zonder je te storen.
Een andere versie van je vraag lijkt me trouwens ook al jaren handig, dat je direct iemands voicemail kunt bellen zonder die persoon eerst te moeten spreken... ;-)
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik kan in mijn telefoon een nummer blokkeren, die optie zit gewoon in het toestel zelf (Samsung S3) Ik weet alleen niet of de beller mijn voicemail krijgt, ik krijg in ieder geval wel te zien dat er gebeld is, maar hij gaat gewoon niet over.