Android app gezocht om mobiele telefoon op afstand te bedienen?

Ik zoek een Android app om mobiele telefoon op afstand te bedienen met toestemming van de eigenaar van de mobiele telefoon. In mijn omgeving zijn er (oudere) mensen met een smartphone die regelmatig hulp nodig hebben bij het gebruik. Daarom zoek ik een app die de reistijd wegneemt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (1)

Je kunt Team ieder gebruiken maar dan moet de andere die app ook hebben. Als beveiliging mot je een ID ingeven die altijd hetzelfde is en een automatisch gegenereerde code van vier cijfers die altijd verandert.
Hopelijk werkt dit en veel succes!

P.S. Deze app vind je in PlayStore of in de AppStore.

Toegevoegd na 1 minuut:
Even een correctie: De app noemt niet Team ieder maar Teamviewer