ik kan geen apps meer downloaden in app store, hoe kan ik dat verhelpen?

ik heb een nieuwe iphone, nu had ik een mail adres die ik overal voor gebruik maar nu klopt ineens mijn wachtwoord niet meet zonder dat ik er wat aan het gedaan en nu heb ik een nieuw account aangemaakt maar nu kan ik de apps die ik had niet meer downloaden wie kan mij helpen?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je zal eerst op de apple site je nieuwe wachtwoord en eventueel naam moeten wijzigen. Vul enkele keren een verkeerde naam of wacht woord in. Je krijgt dan een tekst van wachtwoord of naam en wachtwoord vergeten. Volg de aanwijzingen en als je een alternatef mailadres opgegeven hebt kan je een nieuw adres en wachtwoord invullen. Gewoon de aanwijzingen volgen dan moet het lukken.