Mijn samsung galaxy s2 gaat niet meer aan. Hoe kan dit?

Mijn telefoon was 100% opgeladen en toen liep ie vast. Ik had de batterij eruit gedaan en er weer in gedaan en nu start ie niet meer op. hij doet niks meer. Ook heb ik hem geprobeerd aan de computer aan te sluiten, maar dat doet ie ook niet.
Kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Antwoorden (1)

Een oplossing kan zijn om de batterij er wat langer uit te houden, bijvoorbeeld een kwartiertje.

Indien dat geen verschil maakt kunt je dit nog proberen:
- De volume up knop ingedrukt houden
- De home knop ingedrukt houden
- De aan/uit knop 4 seconden ingedrukt houden. Blijf hierbij de vorige twee knoppen ingedrukt houden
- Indien dat goed gaat zal er wat tekst door het scherm gaan rollen. Vervolgens is er een lijstje met verschillende opties. Kies hierbij NIET voor Wipe Data omdat dat je hele telefoon naar standaard terug zal resetten. Kies in dat schermpje gewoon voor 'reboot' (indien hij daar niet al automatisch op staat kun je dit bereiken door met de pijltjes up/down naar boven/beneden te gaan). Zogauw je op de juiste keuze staat, kun je die keuze maken door de homeknop ingedrukt te houden. Het toestel gaat nu opnieuw opstarten.

Indien dit niet werkt, zal je even in de winkel langs moeten gaan. Daar kan even gekeken worden of ze zonder dataverlies het toestel aan kunnen krijgen. Als dat niet mogelijk is zal het toestel via die Wipe Data optie helemaal gereset moeten worden of zelfs opgestuurd naar Samsung