waarom krijg ik soms waazige foto.s op mijn mobile?

Ik maak geregeld foto.s via mijn samsung galaxy encore mobile maar de ene
keer krijg ik goeie foto.s maar soms ook waazige hoe kan dit en wat kan ik hiet aan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dan heeft je telefoon waarschijnlijk niet goed scherpgesteld of heb je de telefoon bewogen.

Zorgen voor goede lichtomstandigheden, je telefoon goed stilhouden en niet te dicht op je onderwerp zitten kan helpen.
9 jaar geleden
Wat Ritsuka zegt, goed telefoon stilhouden (speciaal met een donkere foto) wegens langere sluitertijd, en let een beetje op de licht bron (zon, lamp, vuur etc) als je daar tegenin fotgrafeert wil de sensor (het brein van de camera) raar reageren waar door het rare foto's oplevert.