Wat is er anders bij de update voor samsung galaxy s4 mini?

Wat is er anders bij de software update van de Samsung Galaxy S4 mini? En is deze update fijner dan de vorige versie? Ik wil hem wel graag updaten, maar weet niet of deze update wel beter is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De gedachte bij een update is dat er iets beter wordt gemaakt. Wat er anders is? Volgens mij kleine bugfixes, en wordt er gewoon gezorgd dat je telefoon beter werkt. Ook wordt je android versie geupdated naar android 4.4.2(kitkat). Ook komt er iets bij met witte icoontjes in de notificatiebalk.

Nieuw in Android 4.4 zijn:

-MP3 speler op het vergrendelscherm toont afbeelding op het volledige scherm. Als je muziek luistert, toont het toestel de zogeheten album art op het volledige vergrendelscherm.
-Een veel uitgebreider emoji arsenaal
Keuze om berichten standaard met de normale SMS app te versturen, of via Google’s Hangouts
-Makkelijker keuze van de te gebruiken launcher, oftewel van de standaard gebruikersinterface. Je kunt uiteraard kiezen voor Samsung’s TouchWiz én de Easy -----Mode van TouchWiz, maar ook voor andere launchers. Deze keuze is nu eenvoudig te beheren vanuit het instellingen menu.
-Beheer van lokatiediensten- zoals die van Google - is een stuk eenvoudiger, en beter geïntegreerd in het instellingenmenu.
-Printen via een printer op het WiFi netwerk
-Integratie van Google’s Drive en Photos apps
-Gebruik van de nieuwste versie van Gear Manager voor de Galaxy Gear is noodzakelijk