Iphone 4 gekregen, reset naar fabrieksinstellingen en vraagt nu om pincode?

Mijn vriend heeft een iphone 4 gekregen en heeft die ge-reset naar de fabrieksinstellingen. Hij heeft dus alles van de iphone verwijderd, wat overigens ook de bedoeling was. Nu vraagt de iphone om een pincode, is dit de pincode van de vorige eigenaar of is dit een standaard pincode die altijd op een nieuwe iphone zit? Hij heeft de pincode van de oude eigenaar gekregen dat is het probleem niet.. Maar omdat je maar 3 pogingen hebt, willen we het gokje niet wagen.

Iemand die weet welke pincode gebruikt dient te worden?

Toegevoegd na 3 uur:
Het was 0000 inderdaad!! Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Heb je 0000 geprobeerd?
Anders ga naar instellingen daar kun je de code misschien ook zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer de code 0000, of het kan zijn dat de iPhone vraagt om xe pincode van de simkaart. Als ie die code nog kan herrineren probeer die eens:) suc6
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een iPhone kent 2 verschillende pincodes. De pincode voor het ontgrendelen van de iPhone zelf en de pincode die bij de simkaart hoort.

De pincode van de iPhone dien je iedere keer als je de telefoon wil ontgrendelen in te voeren (tenzij je deze bij de instellingen uit zet of een tijdslimiet geeft) en is standaard 0000 (vanuit de fabrieksinstellingen). Als je de iPhone hersteld naar de fabrieksinstellingen dan zijn alle instellingen van de vorige eigenaar er af; dus ook de pincodes.

De pincode van de simkaart hoef je alleen in te geven op het moment dat je de iPhone aan zet. Deze pincode staat standaard op de kaart die bij de simkaart zit (eventueel zelf aan te passen). Als je de iPhone uit de slaapstand haalt dan hoef je deze code niet in te geven (de iPhone stond nog aan, zij het in de slaapstand).

Aanvulling, je had al ontdekt dat de code 0000 was dus. Overigens had je na 3 pogingen de iPhone via iTunes weer opnieuw naar de fabrieksinstellingen kunnen zetten.