Ik wil deze Samsung 5S bestellen. Maar is deze betrouwbaar en waarom kost het zo weinig?

http://nl.aliexpress.com/item/Air-Gesture-1-1-S5-i9600-MTK6582-Quad-Core-mobile-phone-5-1-inch-1920-1080/1847565448.html

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De site zelf is betrouwbaar hij is gemaakt in China alleen zijn het merkloze telefoons die zijn nageaapt van samsung enzo. Daarom zijn ze zo goedkoop. En als je daar besteld kan het heel lang duren want het moet helemaal in het vliegtuig enzo.

Antwoorden (1)

De link wijst niet naar een Samsung, maar naar een merkloze telefoon die "toevallig" (ahem) S5 heet.

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik beweer overigens niet dat de site zelf onbetrouwbaar is; maar als je een Samsung S5 wilde, dan ben je daar aan het verkeerde adres.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus het is gewoon een namaak van de Samsung die er erg op lijkt?
Utrecht
9 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat het een Samsung is? Dat staat toch nergens.
Lijkt me duidelijk een merkloze kloon (ben waarschijnlijk bedenkelijke kwaliteit).
gvrox
9 jaar geleden
Volgens mij zijn de specs van deze "nep" S5 ook nog eens een stuk minder dan die van een echte.