Geen internet op Blackberry, wat kan ik daar aan doen?

Ik heb een blackberry bold 9780, sinds een paar dagen heb ik geen internet meer en staat er steeds als ik internet opstart: Fout. De bewerking pagina ophalen is mislukt(leeg CacheResult) probeer het later opnieuw. Weetw iemand waarom ik niet op internet kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
over je tegoed heen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een abonnement , of heb je daar ook een tegoed bij? Hier heb ik dus echt geen verstand van haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
andere telefoon kopen...
blackberry is niks

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk staan je instellingen niet goed meer, een batterypull of opnieuw opstarten kan hierbij werken.

Batterypull: battarij uit je telefoon halen terwijl hij aanstaat.
opnieuw opstarten: ALT, aA(rechts), DEL ingedrukt houden.

Saludos,