Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je erachter wie er achter whatsapp zit?

Ik heb een vriend, en iemand heeft een 'catfish' profiel van hem gemaakt.
Er is iemand die zijn foto op whatsapp heeft, en doet alsof hij hem is en meisjes allemaal berichtjes stuurt.. Hij stuurt zelfs foto's van zn onderste gedeelte. Ik hoorde dat mijn vriend zogenaamd met een meisje aan het praten enzo was, dus ik werd natuurlijk boos. Appte het meisje, maar toen ze het nummer stuurde bleek het helemaal niet zijn nummer te zijn.. En het is al eerder gebeurd een paar maanden terug met een ander meisje.. We worden er wel een beetje gek van en ik zou graag willen achterhalen van wie het nummer is. Bellen helpt niet, nummer is niet te bereiken. Whatsapp reageert hij niet op.. Weet iemand hoe ik erachter kom van wie dit nummer is?! Het is denk ik iemand uit dezelfde woonplaats als ons, want de meisjes die hij whatsappt wonen hier ook. Nummer staat in de bijlage.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je het echt zou willen weten, kan je natuurlijk jezelf als meisje voordoen. Dan zeg je dat je dit nummer kreeg van een meisje, die hij al eerder heeft geappt. Praat eerst met met dat meisje zodat je misverstanden kan voorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ervoor naar de politie gaan en die kunnen denk ik het ip-adres of de telefoon zelf opsporen en de dader pakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo dader?? Wat heeft hij misdaan dan? Politie doet het hier nix mee hoor. Ik denk zelf dat het vriendje is hoor alleen heeft ie gewoon andere nr genomen. Anders een maatje van de vriend.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding